Ledig dag

Min lediga dag börjar med att Mattis kommer in i sovrummet och lägger sig på madrassen nedanför min säng och ber om att få hålla mig i handen , sure ned med handen somna om =) ..

Vakna av att Mattis säger att han vill leka på sitt rum , javisst gör så och sen somna jag om igen =) sen typ 30min senare kommer Mattis inspringandes på rummet och säger att han är "jätte hungrig om jag inte får frukost nu så svälter jag ihjäl " så då var det bara att gå upp för man vill juh inte att han ska svälta ihjäl vid klockan 07:15 på morgonen ...

Sen gick vi ut i den härliga solen !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0