Tjuvar å banditer ?!

Eller ett hungrigt barn?

Vakna som vanligt ger Mattis Alvedon då han fortfarande har feber!
Sen fixa jag fram frukost till melle i köket å gjorde en macka till Mattis som han skulle peta i sig ( han fick frukost i sängen för han fortfarande är rätt seg å då är det enklast att få i honom så) !!

När melle ätit klart gick han iväg å jag drack lite kaffe , plötsligt hör jag ett skrik ...
"Min macka är borta"

Jag går in i sovrummet å mattis leverpastejsmacka var borta !!

Jag följer brödsmulorna in i melles rum å vem sitter på golvet å smaskar en leverpastejs macka om inte våran Michelin bebbe =P !


Fallet löst ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0