Dags att skriva lite kanske

Ja det var ett tag sen men det är juh inte precis så att tiden funnits till bloggen har utnyttjat tiden till å vila =)

Va ska jag börja med jo vi har köpt oss ett hus =)
Som ligger i jägarvallen så Hampus behöver bara ta två av sina långa steg sen är han på jobbet, medans jag får en bit till mitt jobb!!

Så min tid har bestått av att städa å fejja i vårat nuvarande hus som ska fotas inför försäljningen imorrn !!
Så på fredag ligger huset ute på hemnet, hoppas på att någon nappar på det för de pengarna vi vill ha bara =P

Idag har vi ätit mellis ute i solen , vilket var behövligt för mig som typ bott inne med dammsugaren i famnen senaste dagarna !! (Okej dammsugaren Alex har fått jobba lite med)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0