Vin och smått och gott

Ja som ni kanske vet gick våran diskmaskin sönder men just nu gör det inget för jag har en liten hjälpreda här hemma okej att det är mer vatten på golvet sen än i vasken men ändå han hjälper till och tycker det är kul =)
 
 
Det bidde disk överallt all disk var juh tvungen att diskas om , och mitt i all denna röra somna michelin bebben gött...
 
 
***
 
Min mor och far kom hem från att ha varit i tyskland sen i torsdags !!
då hade de med sig lite smått och gott till oss !!!
härligt härligt
 
Tack mammsen och pappsen
 

Mattis tackar nog jätte mycket för pusslet han fick,
han är redan expert på det och det tar honom typ 5- 10 min och lägga det (iof 35bitars)
och han tycker till och med att han är bättre än morfarn ....
så mattis satt och visa morfarn vart alla bitarna skulle vara ...
 
Mattis hjälper "gamla" mofa att lägga pussel =)
 
Just det glömde skriva att jag tog min allra första espresso idag och GILLA det otroligt men sant =)
 
Mattis fick juh även färg man kan bada i badkaret med (inte för att jag fatta hur man skulle leka med det men han bladda på sig det)..... kul tyckte han iaf att det var =)
 
Blod? ketchup?  ne det är bara lite färg =)
 
***
 
Nu är det så att när man inte kan hitta eller höra Mattis nånstans ska man gå och kolla på toaletten för där inne brukar man hitta honom så här ....
 
- jag är inte klar ännu ska bara kolla klart i bil tidningen (eller leksakstidningen det är olika vilket humör han är på)
 
*** 
 

Idag har varit en härlig dag förutom att Michelin bebben som somna 18 igår vakna 5 imorse och var hyper pigg...
 
Annars har jag ringt så det kommer en o lagar vår diskmaskin på onsdag , samt ring försäkringsbolaget och kolla så vi får det på husförsäkringen (och det fick vi)
 
sen har jag tagit en promenad till Anna så att Mattis och Felicia fick busa av sig lite ...
Man tackar så mycket för sällskapet och maten !!!
det är inte varje dag man blir bjuden på thai mat =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mamma

Ville bara säga GRATTIS på namnsdagen som infaller 30 oktober !!!!!

Svar: tack mammsen
Jessy

2012-10-30 @ 07:05:13
mamma

Bloggen är det enda jag kan komma in på här på jobbet. Facebook o gmail är låsta.

Svar: =) oki då fattar jag varför .... love ya mammsen
Jessy

2012-10-30 @ 08:05:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0