pigg och gla

Nja inte jag iaf ...Morgonen börja redan 4 då michelin bebben fick för som att han ville ha välling så det var bara gå ur den varma sköna sängen om man inte ville sova till , "skrik" musik !!!! När han väl fått sin välling somna han till , och precis när jag sjönk in i drömmarnas värld ....Hör jag hur det knorras från hans mage och vet att nu kommer det bajs .... Bara att gå upp igen och in i tvättstugan för att byta!!! Sen kom sömnen tills han fick för sig att han var pigg och pratglad vilket var sådär en 20 min och nu ligger jag här med en pratig bebis !!! ibland undrar man vart ens energi kommer från för det är juh knappast från sömnen..En pigg michelin bebis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0