nya familjemedlemmar...

***
Jajjemen...Mattis fiskar har ytligare en gång ynglat av sig men denna gång lyckades vi rädda 10 st så nu har vi 13 yngel å ingenstans att ha dem, men det löste vi gallant genom att gå till grannen (mina föräldrar) och ta deras gamla fiskskål ...
***
Michelin bebisen älskar köttfärssås och spagetti ..
***
När jag stod i träna efter båda barnen kommit i säng, hörde jag gråt och skratt ifrån mattis rum så jag pausar min träning och rör mig in till mattis rum, där finner jag Hampus skrattandes och en mattis skrattandes... Det konstiga var att mattis sov med öppna ögon och skrattandes... Det jag säger om det är SPOOKy och SCARY för hur många skräckfilmer har man inte sett med barn som blir besatta eller nått ...Så det var bara se fall han reagera och det gjorde han och vakna till och sa god natt igen och sov allt sisådär två sek...
***
Underbara ungar ... Ne nu är det nog dax att fixa lite frukost tror att mattis vaknar snart...
tack o hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0