Mustach, skägg och ludna ben

Våran frukost diskussion ...
 
Mattis: När jag blir stor ska jag bli som pappa...
Jag: Jasså 
Mattis: Ja och jag ska ha mustach och skägg
Jag: Och när tror du att du är så stor som pappa då?
Mattis: Om två veckor, Och då har jag lurviga ben...
Jag: Är pappa din idol?
Mattis: JA fast ibland är han dum å skriker åt mig, då är han inte min idol....
 
Tyst ett tag
 

Mattis: Och man växer bara när man sover så idag ska jag sova jätte mycket...
Jag: Jasså men du är juh vaken nu juh !!!
Mattis: Neee jag sover i smyg....
 
HAHA 
 
Mina underbara sötisar =)
 
 
Lika som bär iaf om 2 veckor enligt Mattis =)


Kommentarer
Tha Redhead

Troligtvis kommer de vara det hihi ;-)

2012-10-22 @ 16:13:28
URL: http://tharedhead.blogg.se
Sanna

Men vad fint, thihi!

2012-10-22 @ 21:13:12
URL: http://Sanskee.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0