Mask till fiskarna

Ut måste vi annars har jag en unge som klättrar på väggarna här hemma så det blev en tur till lekparken som sluta på 2 timmar....
 
Åhh titta mamma en mask .... 
Jag ska bara klappa den lite ....
Maaaammmmmmaaaa kan jag få ta med den till mina fiskar, de på dagis säger att fiskar äter mask...
 
NEJ fick han till svar!!!
 
***
 
Lekte Bockarna bruse...går över bron
Jag och Melvin fick agera trollen under bron... men ibland oxå minsta bocken bruse och största bocken bruse (kändes lite halvt kul att bli kallad stora bocken mamma men men)
Bron som trollen bor under fast i mitt fall brevid ville inte krypa under den då skulle jag nog fastnat... och skulle behövt ringa på hjälp, det skulle nog låtit ganska roligt !!
 
***
 

Mina busungar ...
 
***
 
Mattis på sin kick bike ...
Väl hemma bidde det byte av byxor på Mattis som faktiskt kröp under den lilla bron när han lekte troll och skulle ta lilla och stora bocken bruse.... 
 
***
Bild blogg inlägg bidde det =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0