luktar höst

Skulle ta mina pojkar på promenix,Men det sluta med att jag bara fick med mig mini den store ville va med morfar...Härlig höstpromenad till affären :-)*** ***Efter den härliga promenixen ...Börja jag laga bebis mat, puréa lite korvstroganoff med ris och broccoli :-) blev typ 4portioner så nu har jag lite i frysen iaf ... ***nu precis vakna michelin bebben med 39 graders feber , ska vi allri bli av med febern här hemma??Nu har han fått panodil och ligger på min bröstkorg och hostar och är barn som en kamin , det enda positiva är att jag var frusen av mig ikväll...***Nu blir det lite criminal minds sen sovdax natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0