lördagskaos

Morgonen börja med att jag hörde mattis gå till toan , men när han inte kommit ut 30min senare skicka jag hampus efter honom....
Mattis hade hittat en leksakskatalog som han satt på toan och läste!!!
jag och michelin bebben (latmaskarna) ville sova lite till och snäll man som man har går han med mattis upp på övervåningen och tittar på barnprogrammen... :-) Älskar min familj..
När jag äntligen rörde mig ur sängen och bytte av hampus så han kunde åka å köpa färska frallor (vår helg tradition)
***
Efter frukosten bidde det däckbyte på mercan ...Och min lilla expert mattis hjälpte mig så jag slapp nästan göra nått :-)
***
Sen kom farbror johan förbi och skulle byta däck då passa mattis på att spegla sig i den svarta lacken :-) ~mamma jag har en stor blixten på ryggen
***
Så kika mattis å jag lite i en leksakskatalog och då såg jag detta och tänkte har det inte gått lite långt nu ???
Ska bebisarna oxå lära sig ipad.och i phone.... Räcker det inte med att när de är runt 1,5 så är de redan besatta av iPad...Jaja!!!
***
Sen har våran diskmaskin blitt kaputt :-( så det blir la handdiskning för min del nu ett tag framöver...
***
Nu har jag slagit mig ned i soffan efter att dragit på asterix.o obelix till mattis....Nu blir det se resten av hockeyn ...
Ha en fortsatt mysig lördagkväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0