13,64 km + 20 min på crosstrainer =)

skön dag idag =)
 
vi gick upp åt frukost promenera till dagis, lämna mattis...
sen hem lägga michelin bebben för en nap , och ge kroppen sig en omgång med 20 min crosstrainer (159cal) och 20 min mag övningar =)
 
tog sen en kopp kaffe och hörde bebben vakna ...
gick ner och kolla till honom där han låg och brottades med älgen hälge... =)
 
Tog upp honom och busa lite tills det var lunch dags ...
 
Efter lunchen packa jag ner Melvin i vagnen och tog en promenad =) 
 
Jag gick 8,35 km på 1 tim o 30 min (471 cal)
 
Rätt nöjd faktiskt ... =)
 
Hittade hacke hackspett på min promenad.... att knapra på ett träd!!!
 
 
Hämta upp Mattis på g hem !!! 
så traska Mattis och jag hemmåt där vi träffa mormor och Mattis bestämmde sig för att han ville att vi skulle gå in till dem istället...
 
Där inne tog vi lite mellis och sen pussla lite 
 
 
Mattis börjar bli expert på pussel så snart blir det nog 1000 bitar pussel =) 
 
Sen gick vi hem och börja fixa med maten så den var klar när hampus kom hem ...
efter maten fick jag en idé vi tar en promenad och ut i mörkret gick vi hela familjen Jönsson =)
 
5,26 km på 54 min (305 cal)
 
vilket betyder att idag har jag gjort av med 935 calorier och gått 13,64 km + att jag stampat loss på crosstrainern 20 min också !!!
 
Så idag är jag riktigt nöjd med mig själv så det belönar jag med att färga mitt hår som jag nu ska gå och skölja ur.... !!!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0