ica basic beroende??

Undrar om ica basic kan räknas som ett beroende?? För då tror jag att jag har det beroendet och bör vända mig till a.i.b.b(anonyma ica basic beroende) .på maxi idag kom jag på mig själv att stå och mumla irriterat över att ica basic falukorven var slut, samt att de inte hade någon ica basic banan för den skulle minsann vart billigare än chiqittas halv gröna... Sen jublade jag när jag kom fram till välling hyllan där jag hitta ett kvälls välling för 6månaders bäbisar innan har det bara funnits för 8mån så man kan gissa om jag vart uttittad av de shoppande människorna när de ser en 27åring nästan hoppa och skratta av glädje .............ÖVER EN VÄLLING :-P tjo och hey nu blir det lite rött i glasen framför burken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0