hemma efter kaotisk kväll

Armbandet Mattis fick på sig när han kom in till Akuten... 
***
Ja nu ligger jag med mina älskade två söner i sängen ...Vi är lite trötta med annars mår vi bra!!!!
Vi spendera typ 3,5 - 4 timmar på akuten igår.... åhh tack till min älskade pappa som ställde upp och hängde med så Hampus kunde få lägga lillen ...
***
Troligtvis hade min stora bus fått sig en svag hjärnskakning som gav honom 40 graders feber!! 
 
Utslagen efter att ha fått massa panodil för att få ned febern...
***
Ja innan allt hände igår så bada vi den lille michelin babyn...Han tyckte det var så kul att käka skum så det gjorde han hela tiden
***
ne nu ska jag fortsätta i mysa mitt emellan mina barn tack i hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0