Helg i stora drag ....

Underbar helg =)
 
Börja med att vi hade spelkväll med syster yster och hennes man =) 
Det var jätte kul ... måste vi göra om...
 
***
 
På lördagen så begav vi oss till svärmor och svärfar på middag, basta och canasta och trevligt sällskap =) 
Var kul även fast grabbarna vann 2 av 3 på canastan ...!!!
 
 
 
så sov vi hos svärmor och svärfar... men lille michelin bebben verka tycka det var knasigt för han vakna vid 20 över 3 och ville ha välling och bråka lite men efter mycke om o men somna han för att senare vakna vid 5 och träta lite till.... sen slockna igen och vakna vid 7 eller 8 nån gång ...
så passa HAmpus och jag på att åka ned till tornby utan barnen de stanna hos farmor o farfar ...
Sen var det bara bege sig hemmåt!!!!
 
***
 
Väl hemma så flyttar vi in Fiskakvariet in i Mattis rum för det är juh hans fiskar o sen städa iordning lite i det så det är lättare att komma in i det utan att behöva trampa på en bil eller flexitrax bana ... =) 
 
sen dök Farbror Johan och Faster Cissi och Kusinen Edvard upp på en fika =)
 
 
När de promenerat hem blev vi bjudna på middag hemma hos mammsen och pappsen där vi fick jätte god kyckling i sås och pasta =) ...
 
sen gick vi hem la barnen till kojs och satte oss framför en film !!!
The Avengers bidde det , den funka kanske inte bästa filmen i världen men men det är inte många filmer som är det !!!
 
 
Vart lite irriterad på att de inte var så pålästa om det nordiska mytologin (asagudarna) men men ....!!!!
 
sen blev det mysa ner sig i sängen med min älskling och titta på ett avsnitt Modern Family sen bidde det sovdax ....
 
***
 
Och nu ligger jag här i sängen mellan mina två små pojkar och myser =) Melvin vakna 6 och ville byta blöjsan och ha lite välling sen snacka lite för att somna vi 6:45 igen och då tog jag mig en slummer till tills Mattis kom ner och gosa in sig hos mig vid 07:30 =) 
Nu blir det frulle med tända ljus och myyyysss 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0