Formel1 föraren Fernando Alonso

Jag gick upp innan klockan ringde idag och fixa iordning frukosten (till mattis och mig) och gjorde gröt (till Melvin) innan jag gick upp och väckte Mattis !!!
så tände vi ljus och prata på som vi brukar göra =) 
 
sen var det dags att svida om Mattis till Formel1 föraren Fernando Alonso för dagiset har nämligen maskerad idag =)
 
Bild sen gången innan fick inte ta en ny bild på honom... 
- Mamma man får inte ta bild på mig om jag inte vill fick jag höra !!!
 

Väl på dagis möttes vi av små häxor, spöken, troll, en tomte, spindelmannen och några jedis .... 
Kul när de hittar på saker med barnen =)
 
***
 
Ne nu är det dags för mig och Melvin att rensa lite vinter mössor , vantar och allt annat man kommer behöva ha när kylan sakta smyger sig på...
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0