bra barnvakt

Jag har upptäckt att när jag sätter igång Alex (dammsugaren) så blir Melvin alldeles tyst och lugn, o bara tittar och jollrar lite med den...
 
så idag när jag behövde fixa med tvätten och diskmaskinen så drog jag igång Alex och lät honom städa lite i köket medans Melvin satt i sin stol , Jättebra barnvakt =)
Och det bästa är att när Alex kör in i stolen så den rör sig lite as garvar Melvin ... Underbart!!!
 
 
Nya barnvakten =)
 
 
***
 
Min lilla michelin bebis har precis fått smaka smörgåsrån och det verka vara en hitt, 
men geggigt blir det överallt =) tur att man har sin dammsugare då och trasor =P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0