blöjor håller torrt...

Pytsann heller , kanske mot nr ett men icke när barnet ätit gröt och gör nr 2 ...
*
*
Blöjfailure 1 idag...Hör mattis bus skrika melvin bajsar!!Jag går dit ser en skrattandes michelin bebis , tar upp honom och känner att det var lite klibbigt på hans mullsiga lår och upptäcker att blöjan måste suttit snett så allt har kommit över hela hans ben och hans stol och lite på golvet... Så det bidde inge vanligt blöjbyte utan in i duschen med en skrattandes övernöjd bebis...
*
*
blöjfailure nr 2 Tog upp min lille bäs och satte honom på höften känner att jag blir blöt, inser att han kissa ner mig.... går in för ett blöjbyte så fort blöjan togs av kom en stråle rak i mitt hår .
*
*
Det är den glamorösa sidan med bebisar :-) bara att le ...
min lilla michelin bebis :-)


Kommentarer
Tha Redhead

Vilken liten äckelunge du har hihi;-)
Men söt som socker!!

2012-10-08 @ 17:29:32
URL: http://tharedhead.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0