bett

Biten av någon liten insekt, ja på magen och en fluga fick betala för det ....
 
 
Inte för att det var flugan som bet mig utan för att det flög runt och retades....
***
Jag som vart mammaledig sen mars blev glatt överaskad när jag fick min lönespec på posten idag ,Där det brukar stå noll stod det 1744 ... tänkte då att de saknar mig så mycket så de mutar mig för att komma tillbaka...Men så när jag börja läsa på specen stod det att jag fått retroaktiv löneökning :-) tack säger jag då och tror fortfarande att de saknar mig på jobbet :-)


Kommentarer
Tha Redhead

Elaka du..stackars flugis :-)

2012-10-15 @ 21:29:43
URL: http://tharedhead.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0