19 - 07 =)

Hockeykväll igår vilket betyder att Hampus och Mattis sitter vid tvn,
Melvin sover och Jag passar på att träna lite =)
Är så glad över att vi har en tv med datorn inne i gymmet för då kan jag titta på något under tiden jag svettas loss på crosstrainern !!!
Just nu så är det Eureka som jag följer.... helt okej att slö glo på !!!
 
 
***
Men igår kväll titta även Mattis o Melvins Farbror förbi för att se hockeyn så Mattis fick faktiskt stanna uppe tills han somna själv i min famn =)
 
***
När hockeyn var slut och Hampus lagt Mattis i sin säng och Farbror hade åkt hem...
Satte vi oss med ett varsitt glas rött och myste lite i soffan till Modern Family !!!
 
Ett nytt vin vi inte testat förut var riktigt gott faktiskt =)
 
***
 

Vakna i morse och upptäckte att inga av barnen hade vaknat,
la mig ned i sängen igen och slumra lite till efter en stund börja jag höra Melvins joller i från hans rum så då gick jag upp o gjorde hans välling innan jag gick in till honom sen la jag mig med Melvin i min säng och myste lite =) 
kom då fram till att han sovit från 19 - 07 i sin egen säng utan att vakna ...
Mattis vakna vid halv 8 men han somna juh inte fören halv 9 - 9 igår kväll.... 
 
***
 
ne nu blir det frukost med mina små, om nu inte melvin är mätt efter att han ligger och suger/biter på sina fötter ... =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0