vinterljus ....

Igår tog vi och bjöd in svärmor och svärfar på middag och efter den så tog vi med oss dem och mina föräldrar ut på vinterljus promenaden....!!!
Tyvärr vart vi nog alla lite besvikna på den det var inte alls så mycke ljuseffekter som åren innan :-(
Efter det tog vi oss lite glögg mys allihopa (dock drack jag ingen glögg inte min favvo precis)...
Och bästa av allt vi körde en 6manna canasta :-) som min far och svärmor vann (lustigt nog, med tanke på att min fars och min svärfars glögg muggar fick allri vara tomma !!!?)..!!!?
***
Idag upptäckte vi ett problem ,Våran tv bänk håller på att rasa ihop....
Den tänker så här måste ni köpa fler elektronik prylar att ställa på mig jag börjar juh bli gammal!!!
Men det löser vi genom att ta bort benen och hänga tvn på väggen :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0