Vc eller privat läkare??

Nu känns det som jag är på vc varje dag med mina barn !!!
de borde kanske tom lägga in en tid varje dag till mig så jag kan komma in !!!

börjar bli trött på detta nu Melvin bara rosslar och hostar så han kräks mm ventolinet har inte hjälpt =(
så nu har jag hört av mig till vc och till svar får jag
- Jag ska höra med Melvins läkare och se vad han tycker,
han kanske kan skriva ut något nytt åt honom som kanske hjälper.....
Vi ringer upp dig igen 13:30

*sucka* nu sitter jag med en jätte hostig unge i knät och nedfläckade kläder av kräks =(

så nu har jag fått tips om dr anders (den bästa barnläkaren i stan enligt många)
Så nu är frågan vc eller privat läkare ??




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0