Paddington

Nyss hade vi premiär på att läsa "Paddington tar priset" som Michelin Bebben fick i namngivelse present av alla sina kusiner från familjen Håkansson i Johannishus =)
 
Melvin som inte riktigt fattar sig på detta med att sitta och lyssna gnagde mer på sin och brorsans hand än lyssna på vad jag läste , Men Mattis satt som en staty och lyssna och tyckte boken var jätte bra =)
 
Det var en riktigt mysig SAGOSTUND med mina sötisar !!
 
ibland måste man stanna upp i vardagen och bara sätta sig och mysa och läsa sagor med barnen !!!
 
 
Sen somna Melvin gott i mitt knä och jag och Mattis fortsatte och läsa men nu var det Kul att lära med Bamse om dinosaurier =)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0