michelin bebben

Ja gårdagen spenderades först på vc 2 timmar sen blev vi iväg skickad till barnakuten där jag och michelin bebben spenderade ytligare 3 timmar
(som vi igentligen skulle spenderat med att äta gott hos svärmor &svärfar)
Tur att michelin bebben hitta något underhållande att göra, sitta och slita bort pappersskyddet från britsen och busa med det :-)
 
Efter 2st olika ihaleringar och klämande och kännande så fick vi åka hem!!!Men vi fick återbesöks tid kl tio dagen därpå (idag) ...
***
Denna dag börja med stress , mattis kissa.i sängen så han behövde en dusch och en 3åring är först inte lätt att få in i duschen men när man väl lyckats är det nästan omöjligt att få ut dem ur duschen...Sen snabbfrukost som skulle gå fort enligt mitt huvud men inte i praktiken... För då var det
-mattis ät upp mackan
-MATTIS ÄT UPP MACKAN O SLUTA RETA LILLEBROR...
Tillslut var vi klara... Och ut !!!
När mattis var lämnad på dagis var det att skynda sig till jobbet på intervjun!!
Och direkt efter den till barnakuten igen :-( (men denna gång var det bara 2 timmar)
Tur att de har nått att kolla på en målad vägg :-)
 
Nu efter att michelin bebben haft utbrott flera ggr pga trötthet blitt lite mycke för honom de senaste dagarna, har han äntligen somnat och jag har satt mig i soffan framför dumburken ett tag...
Men imorrn blir det ringa en privat barnläkare istället, tycker ej vc och barnakuten varit bra , så jag vill ha någon annan som tittar till honom!!!
Vill juh bara det bästa för mina älsklingar <3
Det viktigaste är att de mår bra och är friska och krya även fast det kan betyda inhalationer till hjälp, bättre det än barn som mår dårligt....
Älskar min familj mer än nått annat :-)


Kommentarer
Hanna

Usch vad jobbigt med lille Melvin. Hoppas det blir bra! Tänker på er :)

Svar: blir nog bra tillslut , bara man har orken att tjafsa i mot läkarna som bara vill skicka hem en utan att de gjort nått !!!
de har allri hört att en mamma vet bäst =)
Jessy

2012-11-07 @ 20:40:26
vildblomma.blo.gg

hoppas det blir bra snart :)

Svar: tack så mycket =)
Jessy

2012-11-10 @ 20:13:58
URL: http://vildblomma.blo.gg/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0