medlem igen

jajjemen i hrf facket...

jag som jobbat i 6 år på det jobbet och kommit upp till en 75% tjänst , och hoppades på mina yttligare 25% (som jag faktiskt jobbar)

jag gillar faktiskt mitt jobb inte bara för städets skull utan för att jag träffar mycke folk och sen gillar jag mina underbara arbetskamrater...
sen är jag lite av en pedant men det tror jag inte mitt jobb lider av =)

Jag får helt enkelt bara fortsätta som jag gör och kämpa på och någon dag kanske jag får mina 25% till så jag äntligen kan säga att jag är heltidsanställd inte 75 % ....(för om folk frågar och när man ska fylla i saker så undrar de anställningsgraden som i mitt fall är 75% de undrar inte hur mycke jag igentligen jobbar som är 100%)

tråkigt inlägg jag vet =(





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0