lördag i all prakt

Lördagen börja med en liten sovmorgon :-)
Alltså jag och melvin låg och drog oss i sängen medans mattis och hampus spela xbox !!??

När vi äntligen kom upp och ätit frukost så tog hampus med bägge barnen ut till husvagnen så de kunde tömma avfuktaren (torrbollen) så jag fick en stund till att träna :-)

Ett rejält pass på "your shape" .... Häääärrrrllligt mör i benen :-P

In i duschen och duscha mig själv sen in med barnen och duscha/bada dem ....

Sen away till svärmor och svärfar på middag !!
Där vart det två övertrötta små kusiner som absolut inte ville sova, edvard vann sitta uppe tävlingen över melvin som slockna tillslut efter en liten fajt med farmor och mamma :-P...

Och mattis slockna efter att blivit nattad av farmor :-)

Sen när familjen edvard (johan och cissi) åkt hem bidde det en canasta!!
Som jag och pia vann för vi.är helt enkelt bäst!

Och nu bastar hampus med sin.far och jag ligger i sängen och ska snart låta ögonlocken gå igen.

Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0