lite från gårdagen

Vi myste i sängen ...
 
Melvin tog sig ända fram till mattis fötter och blev jätte glad , sen skulle han förståss smaka på sitt nya fynd .... 
 
 
Sen satte michelin bebben och jag igång med lunchen som bidde omellett med baconfyllning och såklart riven ost =)
 
Michelin bebben vart sååå sugen på att laga mat att han bestämde sig för att checka kokboken själv, och mumla för sig själv nu ska du få se på mat morsan...
 
 
Sen tog vi oss en promenad ...... över till min mor (grannen) och gjorde henne en stunds sällskap...!!!
 
Där hitta jag bästa platsen att sätta michelin bebben , tror nog att förvaringen mellan reclainer stolarna är till för bebisar ....
 
 
Sen när vi kom hem tog det inte lång stund innan min store pojke somna till ....
 
då gick njag och michelin bebben upp så vi inte skulle störa och satte oss och busa , 
tills han bidde trött .... och la sig pladask
 
 
det är nog dagen i stora drag .... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0