ingen olycka

måste jag bara få skriva hur stolt mamma jag är just nu :-)Mattis har lyckats sova tre nätter i sin säng utan några missöden på natten !!!Och inte kommit ned till oss , förutom vid kl 7 på.morgonen :-)Och michelin bebben är duktig han med han sover hela nätterna i sin säng och vaknar en gång runt 5 och vill ha lite välling och en bytt blöja sen somnar han om i sin spjälsäng igen....Sen vaknar han runt halv 7 - 7 och då myser jag, mattis och melvin i vår säng :-) aka morgonmys
Detta är mattis trix , han säger att det är ett super trix :-)
***
Michelin bebben har ett favvo gosedjur, en älg !!Anledningen till att.det är hans favvo är inte att den är fin utan att den har jätte goda horn att bita och suga på...Varje morgon hittar man michelin bebben på sniskan i spjälsängen , med fötterna på spjälorna på sängkanten , sugandes.på hornen :-) och alltid lika glad min solstråle !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0