happy birthday to you

Ja idag fyller min älskade man år :-)Och det började han fira med en hejdundrande huvudvärk (rödvinet från gårdagen hade satt sitt spår)...Gårdagen var vi med mina föräldrar och spenderade kvällen med mycke skit snack, röd vin och lite canasta ... ***Imorse vakna jag av michelin bebben som ville ha lite uppmärksamhet där han låg i sin spjälsäng!!! Sen gick vi upp och satte oss vid tvn och då vakna min store pojk me och gosa in sig brevid mig i soffan och vipps så hade vi morgonmys i soffan :-)Sen bidde det frulle och så :-)***Sen när michelin bebben somnat passa mattis och jag på att göra lchf muffins :-) Sen dök hampus familj upp och gratta honom och åt muffins och nu sitter vi här i soffan efter att ha lagt ungtussarna i sina sängar :-)Nu jessy och hampus tid :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0