ipad missnöje

Hör att mattis bråkar med nått !!!
 
går dit och ser att han spelar lite på ipaden ...
går iväg igen och kollar till michelin bebben , och hör mamma ipaden lyssnar inte på mig den är dum!!!
jag svara då jasså varför det då??
Mattis: jag sa åt den att jag alltid skulle vinna men nu förlora jag ...
 
Favvo spelet =)
 
***
 
 
förut idag så hjälpte Mattis till med att rengöra däcken och fälgarna för vinterförvaringen
(tror dock jag får dra av med svampen lite sen själv)
 
 
det slutade med att jag fick torka honom med en handduk man kunde vrida ur när jag var klar,
sen på med rena och torra kläder =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0