bra med bilmek till man :-)

Det är för det mesta riktigt bra med en bilmek till man...
Speciellt när de hjälper nån som vill ge nått för besväret :-)
Som häromdan hjälpte han en granne att pumpa hans däck som blitt platt på bilen!!!
Och för det fick han 70% choklad mmmm tack säger jag som är den enda i familjen som gillar det ... :-)
Mer positivt våra bilar blir omhändertagna när de mår dåligt ,
Och ofta så blir bränslet påfyllt även fast jag själv lämnat den med lite och tänkte tanka "imorrn" ...
Positivt och negativt han är alltid smutsig och oljig...
Det är positivt för ärligt talat kan lite olja i ansiktet vara rätt så sexigt ;-)
Men negativt det brukar för det mesta inte bara vara lite olja i ansiktet utan olja på armar och håret med :-(
Men jag verkligen älskar min bilmek :-)


Kommentarer
Tha Redhead

Gottis dåå!!

2012-11-13 @ 20:17:03
URL: http://tharedhead.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0