bloggpaus

Igår tog jag mig en liten bloggpaus och stack ned på stan och hjälpte en kompis och välja brudklänning :-)
Hon valde rätt klänning, såg ut som en brudmodel i den jätte vacker :-)
Sen cykla hem och in med alla i bilen för att åka till skopunkten och toys r us och kika på julklappar !!!
På skopunkten var det visst jag som vart en bortskämd fru/mamma jag fick tre par stövlar så jag har vinterskor och fin stövlar :-)
Älskar dem :-)
***
Senare på kvällen åkte vi och låna johans och cissis xbox 360 med kinect för att se fall mattis tyckte det var kul :-)Och jag kan skriva så här det blir nog att köpa ett till julklapp eller nått åt mattis ...
Han var helt genom svett och trött när han skuttat klart :-)
Vi oxå för den delen :-P
***
Jaja nu kommer lite uppdatering om michelin bebben !!!
Efter att ha fått airomir och flutide sen torsdags låter hans luftrör mycket bättre och han tycker tom att det är kul att ligga och sprattla på golvet!!Han tar sig tom framåt
(vilket han inte velat tidigare för det varit jobbigt och tungt för han)!!
Så vi är jätte nöjda med dr janis som tog en på allvar


Kommentarer
Tha Redhead

SCHNYGGA skor, jag vill HAAAAA!!

2012-11-13 @ 20:19:39
URL: http://tharedhead.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0