tack så mycke för den

dagen börja helt okej inge bråk eller nått ,
så barnen kan jag inte klaga på för denna dag !!!
 
men sen fick jag för mig att höra av mig till lekmer för att se varför min beställning hade dröjt så länge,
då fick jag vänta i telefonkö i 40 min sen fick jag reda på att min försändelse var på väg tillbaka till dem...
 
då undra jag varför och då vart svaret jag vet inte det är schenker som inte ens lämnat den på utlämningsstället utan direkt skickat tillbaka det =(
så där försvann Melvins julklappar då =( (jag fick 15% på nästa beställning som kompensation och de betalar tillbaka pengarna men vad gör det när det är nu jag ska ha sakerna?)
Ledsen och förbannad ringer jag till schenker och får där svaret att de behöver ett nummer för att kolla varför den åkt tillbaka som jag kan få av lekmer !!!
 
ringer tillbaka till lekmer och är då på plats 100 i kön (eftersom plats 21 som jag var samtalet innan tog 40 min gissa jag på att detta skulle ta hur lång tid som helst) så jag la på och maila dem...
och får ett mail tillbaka där det står att det kan dröja 48 timmar innan jag får ett svar från dem !!!
 
så nu sitter jag här sur och irriterad och inte har julklappar till Melvin !!!
 
som tur är ska vi in till stan på lördag och får då köpa något som är typ dubbelt så dyrt ......
 
jaja roligt inlägg detta var då !!! =( 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0