Oj länge sen ...

Ja det finns nog mycke att uppdatera men jag tror att jag skippar att berätta allt som hänt nu under julen...!!!

Jag kan iaf skriva att jag har nöjda och belåtna barn , de leker för fullt med de nya leksakerna som de fått av alla =)

Och jag själv har suttit och njutit av min bok i min nya baby rosa plysch one piece (som min kära svåger tyckte att jag skulle ha) rätt skön att mysa hemma i men ROSA kunde vart en mer Jessica färg som grönt men men det var nog det som var meningen =P

Och Melvin har börjat krypa ordentligt nu så min lilla Michelin bebbe kommer nog krypa av sina Michelin ringar...

I morse vakna jag av mig själv för en gångs skull och titta På min äldsta son (som kommit ned till oss inatt efter en mardröm) som låg så mysigt hos sin far !!!

Nr nu får de duga för dagen lite bilder på det bara =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0