Nu börjas det efter lååångt juluppehåll

Nu blir det ett försök till att träna varje dag minst 40min på crosstrainern iaf...

Nu ikväll har jag kört 40min crosstrainer och gymmat 20min (styrka) sen 20min your shape (kinectet) !!!

Måste försöka ta tag i detta nu så inte min kropp sackar ihop , när tom ens son säger man ser ut som en korv =) (har inte skrattat så mycke på länge som när han sa det )

Älskar verkligen att vi har ett gym hemma , hur hinner man annars?
Man får passa på när barnen somnat och karln är ute med polarna =)

Så 40min crosstrainer = 11km och 311cal
+ allt annat =)

Jag välkomnar träningsvärken så jag känner att jag gjort nått !!!



Kommentarer
Sanna

Men wow vad lyxigt med eget gym!! :-D Det skulle jag med vilja ha!

2012-12-29 @ 23:26:36
URL: http://sanskee.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0