känner mig naken

Min mobil har fått fläppen nu =(
den har varit konstig ett bra tag nu men nu har den fått för sig att den laddar sig när den är bortkopplad och då plocka jag bort batteriet och satte i det igen och nu startar den inte alls =(
 
jaha vad ska jag göra nu då ingen kan få tag i mig förutom mail och fb så man får höra av sig där!!!
ska försöka få igång den igen men vi får se fall den vill hoppa igång igen....
 
 
 
Nu sitter jag här med en söt Mattis som får vara hemma idag med från dagis så han kan gå på luciatåget imorrn!!!
Han har fått prickar på kroppen men vi tror det är värme utslag men jag håller en check på dem ändå så om de blir värre kontaktar jag Dr Janis!!!
 
Tur att Hampus stack iväg till kjell och company och köpte en bra febertermomenter =) kan vara bra att ha dessa influensa tider...
Den är ir som man inte behöver hålla intill pannan utan  5 - 15 cm ifrån (jag har testat de som man håller mot pannan men det blir ett jäkla liv hemma om man ska ta tempen då) denna är mycke bättre nu kan jag kolla tempen på barnen när de sover utan att de vaknar =) TIPS till familjer, Nu kostar den bara 199:- har kostat 499:- så passa på nu innan julen!!!
 
 
jaja nu ska jag pillra lite med telefonen igen då!!!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Jönssons blogg

Me , Myself And I And Of Course My Family <3

My life as I know it .... !!!

RSS 2.0